onsdag 4 april 2012

Mary Kay medium-coverage foundation

Som ni kanske vet så är jag inte riktigt ett fan av flytande foundation, utan använder endast mineralsmink från Id bare minerals som jag älskar. Jag kände dock att jag var tvungen att skriva lite om Mary Kay´s medium-coverage foundation då den gav mig ett riktigt bra resultat. Så för er som föredrar flytande framför puderfoundation så gör den här tuben verkligen sitt jobb. Du kan skapa en nästintill perfekt dockhy utan att det känns för sminkat. Den är lätt och silkeslen i konsistensen och känslan för mig blev nästan mer som en färgad dagkräm dock med full täckning.  Den ger både lyster och matthet och är uteslutande den bästa flytande foundation som jag har testat.

Pris ca: 219:-
Betyg Makeupalley: 3.9




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar