fredag 6 april 2012

Biotherm aquaradiance loose powder

Ultralätt puder som ger dig en naturligt strålande finish. Den minskar porer och mindre skönhetsfel samtidigt som den ger fukt åt din hud. Den innehåller thermalvatten som är rikt på essentiella mineraler vilket gör den till en högst vårdande produkt. Tanken med pudret är att fixera makeup och jämna ut din naturliga hudton ytterligare. Själv använder jag det under ögonen så att inte min mascara kladdar vilket fungerar utmärkt. Använder det även flitigt när jag lägger min ögonmakeup för att undvika att ögonskuggorna smular och lägger sig under mina ögon. Det gör jag genom att lägga ett tjockare lager med puder en bit under ögonen som jag senare borstar bort när jag lagt klart min makeup.

                                                      Bild lånad från: www.myshopping.com.au

Pris: ca 280:- Grand parfymeri

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar