måndag 30 april 2012

Holy Grail number 6

Rengöringarnas rengöring, "The skincare" från Shiseido. Det är ett 3-stegs set innehållande en krämig rengöring, följt av ett ansiktsvatten som fokuserar på att ge fukt och göra din hud silkeslen och som även förbereder din hud för det sista steget vilket är fuktighetskrämen. Jag absolut älskar de här rengöringsprodukterna. Min hud blir som silke och allt smink som jag lägger på efteråt får en fantastisk bas. Om jag hade råd så hade jag alltid använt dem men än så länge får det vara när jag vill skämma bort min hud lite extra. Pris

"This three-step regimen features a cleansing foam, a softener, and a moisturizer, designed to offer your complexion all it needs to easily achieve perfect hydration each day, whether faced with the stress of life or your environment. Driven by more than a century of advances by Shiseido researchers, the collection gives skin the ability to avert dehydration and the resulting signs of aging" (Sephora.com)






Priser och bild lånade från eleven.se
Extra gentle cleansing foam: 360:-/ 125 ml
Hydro-Nourishing Softener: 390:- / 100 ml
Day Moisture protection: 525:- / 50 ml



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar