söndag 18 mars 2012

Holy Grail Number 2

På plats nummer två kommer inget mindre än enligt mig världens bästa mascara, nämligen Lash Qeen Feline blacks. Det är Helena Rubinsteins bästsäljare och det av en anledning kan jag lova. En krämig formula med bland annat mjukgörande vaxer ger dig en förförisk blick med både längd och volym. Den innehåller även jojobaolja och glycerin som skyddar dina fransar. Den har en fantastiskt separerande borste med väldig precision för att täcka varje enskild frans. Själv tycker jag att den ger väldigt långa fransar, då jag egentligen har otroligt korta. Den är även väldigt lätt i konsistensen så att man kan måla på flera lager utan klumpar och spindelben för önskad volym. Köper man den här mascaran så kan inget gå fel enligt mig, jag tror att jag är inne på min 4e nu. Lite ballt är även att varje mascarahölje är unikt med sina leopardprickar. Men med lyxen kommer även ett något dyrare pris, dock tycker jag att den är värd varenda krona.

Cirka: 320:-
Betyg på makeupalley: 4.2



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar