lördag 30 juni 2012

Holy Grail Number 9

Egentligen borde det här vara ett inlägg om alla massageoljor från Lush. Men då jag har en tydlig kärlek till en speciell så handlar det här om det lilla söta hjärtat "Soft Coeur". Jag tror att det handlar mycket om den fylliga, varma choklad- och vaniljdoften som sprider sig över din kropp när du  smörjer dig med den här lilla drömmen. Men också om den mjukhet och lyster som den ger. Den är perfekt till massage då den smälter när den kommer i kontakt med din kroppsvärme och bildar en härligt massageolja. Kakaosmör, sheasmör och mandelolja gör den härligt återfuktande vilket även gör den perfekt som bodybutter. Den har ett hjärta av kakao och honung och är enligt mig den perfekta gåvan till någon du tycker om. Jag har testat flera massageoljor från Lush  och de är alla så där härligt återfuktande, anledningen till att det här är min favorit beror just på doften. Men om du istället gillar friska dofter så är en annan av mina favoriter "each peach" med uppiggande citrusoljor. Nästa gång jag kilar in på Lush ska jag köpa mitt tredje Soft Coeur hjärta, vilket säger en hel del...


 Pris:79:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar